Aktuális lottó nyerőszámok

  1. Kaszinó Budapest: Sok dolog van, hogy ez a játékgép szórakoztató.
  2. Fenix Play Letöltés Ingyen - Az üdvözlő csomagokkal kezdve ez egy 3 befizetési bónusz ajánlat, amelynek során a következő bónuszok kísérik az első három befizetést a kaszinóba.
  3. 5 ös Lottó Nyerési Esély: Jelenleg nincs mobilalkalmazás, de a szokásos mobil böngészőjével élvezheti a teljes Queen játékélményt.

Mobil szerencsejáték online kaszinó stratégiák

Fire Strike Nyerőgép Játék
A Mega Fortune nyerőgépet jó hírű intézmények tesztelik és hagyják jóvá, és a saját jó hírnevű kaszinókban szerepel.
Maneki Kaszinó Részletes Leírás A Játékokról és Bónuszokról
A 7-es szimbólumot használja a legmagasabb szám kijelölésére.
A promóciók, hogy megtalálja a kuponok, második esély rajzok, valamint felkéri a különleges események, díjak.

Legjobb ingyenes kockás játékgépek

Eurojackpot Nyerőszámok Eurojackpot Számok Friss
Ez egy fejlett változata a bónusz játék az eredeti.
King Billy Kaszinó Részletes Leírás A Játékokról és Bónuszokról
Ha a vevőnek nincs MuchBetter fiókja, SMS-t kap, hogy megnyissa.
Szerencsejáték Sorsjegy Akció

2020 – Rita Ernst, Haász István, Wolsky András: Inter-Space

Rita Ernst, István Haász, András Wolsky: Inter-Space
Opening: 4 December 2019, Wednesday, 6 p.m. Opening speech: Dóra Maurer Curator: Annamária Molnár and András Wolsky
On view until: 8 February 2020, from Tuesday to Friday, 12 p.m. to 6 p.m., on Saturday 11 a.m. to 5 p.m.

The group exhibition of Rita Ernst (1956, Windisch), István Haász (1946, Gönc) and András Wolsky (1969, Budapest) ‚Inter-Space’ is another stage in the fruitful relationship between Swiss and Hungarian constructivist art, which creates an opportunity for an exciting dialogue between the different generations and nationalities of European constructivism. Rita Ernst, who lives and works in Zurich and Palermo, draws inspiration from Italian architectural traditions. Her art is inspired by the floor plans and ornamentation of antique buildings, deconstructing and further developing them in her compositions. In spite of the varied use of colors and the romantic effect of ornamental shapes, one can discover the neat, precise clarity and repetitiveness in her works that characterizes Swiss concrete art. Haász gives greater scope to variability in his art. The rhythmic structures that define his work, while essentially suggesting balance and stability, also create a sense of constant change. He displays geometric connections, creating sophisticated space and shadow systems. His works examine the relation of surfaces and their effects on space, while exposing the playfulness of light and shadow and the narrative power of colors. András Wolsky’s works are created by a previously established system of rules, generated chance and time. His set of rules, which limits the infinite possibilities of chance to a narrow framework, produces layers of time, thus making the artwork visible. His works are the result of curious phenomena that are independent of the artist, the collision of a geometric order and the unpredictable. The three exhibiting artists thus build on the same constructivist tradition but reinterpret it in different ways. We could also say that they speak the same geometric abstract visual language but its different dialects.

 

 

Rita Ernst, Haász István, Wolsky András: Inter-Space
Megnyitó: 2019. december 4., szerda, 18.00 Megnyitó beszéd: Maurer Dóra Kurátor: Molnár Annamária és Wolsky András
A kiállítás megtekinthető: 2020. február 8-ig, keddtől péntekig 12 és 18 óra, szombaton 11 és 17 óra között.

Rita Ernst (1956, Windisch), Haász István (1946, Gönc) és Wolsky András (1969, Budapest) ’Inter-Space’ című kiállítása a svájci és magyar konstruktivista művészet több évtizedre visszanyúló gyümölcsöző kapcsolatának egy újabb állomása, amely alkalmat teremt az európai konstruktivizmus különböző generációi és nemzetiségei közötti izgalmas dialógusra. A Zürich mellett Palermóban is élő és alkotó Rita Ernst művészete az olaszországi építészeti hagyományokból táplálkozik, formavilágát az antik épületek alaprajzai és ornamentikái inspirálják, képszerkezeteiben dekonstruálva, majd továbbfejlesztve azokat. Műveiben – a változatos színhasználat és az ornamentikus alakzatok által keltett romantikus hatás ellenére – felfedezhetjük azt az akkurátus, precíz letisztultságot és repetitivitást, amely jellemzője a svájci konkrét művészetnek. Haász művészetében nagyobb teret enged a variabilitásnak. Az a ritmikus struktúra, amely meghatározója munkáinak, bár alapvetően kiegyensúlyozottságot és stabilitást sugall, az állandó változás lehetőségének érzetét is kelti. Geometrikus összefüggéseket jelenít meg, szofisztikált térés árnyékrendszereket hozva létre. Munkái a felületek egymáshoz való viszonyát és az ebből eredő térhatást vizsgálják, mindeközben előhívva a fény-árnyék játékban és a színek elbeszélő erejében rejlő lehetőségeket. Wolsky András munkáit egy általa előre kitalált szabályrendszer, a generált véletlen, s az idő hozza létre. Szabályrendszere, amely szűk keretet szab a véletlen végtelen lehetőségeinek, az időben rétegződve teszik láthatóvá magát az alkotást. Alkotásai kíváncsi összmunka eredményei a művésztől független jelenségek segítségével, azaz a geometrikus rend és rendszer ütköztetése a kiszámíthatatlannal. A három kiállító művész tehát ugyanazon konstruktivista hagyományból építkezik, de más-más módon értelmezi újra azt. Úgy is mondhatnánk, hogy egyazon geometrikus absztrakt vizuális nyelvezetet beszélik, azonban annak eltérő dialektusait.